صراط مستقیم

فرهنگی،اعتقادی،اجتماعی

صراط مستقیم

فرهنگی،اعتقادی،اجتماعی

صراط مستقیم

من، علی سهراب پور، متولد شهرستان کازرون (استان فارس) و فعلا در حوزه علمیه کازرون مشغول به تدریس هستم.
تمام تلاش من این است که بتوانم خدمتی از لحاظ فکری و اعتقادی به دوستان عزیزم کرده باشم.

آخرین نظرات

فراماسونری؛جریانی که باید شناخت

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ

خیلی از ماها اصلا نام فراماسونری را تا به حال نشنیده ایم و یا اگر هم اتفاقی به گوشمان خورده باشد اصلا نمی دانیم به چه معناست و چه کسانی هستند.

اما اگر می دانستیم این جریان؛ دشمن اصلی بشریت و بالاخص دشمن سرسخت اسلام ناب و شیعه است حتما در مورد آن به تحقیق می پرداختیم.

اگر می دانستیم اینها گروهی هستند که با اجنه و شیطان مستقیم و غیر مستقیم در ارتباطند بدون شک نمی توانستیم به سادگی از کنار آن بگذریم.

اگر می دانستیم اکثر قریب به اتفاق حوادت تلخ و جنگ و خونریزی جهان با برنامه ریزی این جریان هست؛حتما نسبت به شناختن آن بیکار نمی نشستیم.

اگر می دانستیم این جریان در طول تاریخ چه بلاهایی بر سر کشور و مردم ما آورده است؛ هیچگاه بی تفاوت نسبت به آن نبودیم.

اگر می دانستیم نمادهای آنان چیست و به چه معناست؛ مطمئنا خواسته و ناخواسته از آن نمادها استفاده نمی کردیم.

اگر می دانستیم چه اندازه آیه و روایت مربوط به این جریان در دین عزیزمان وجود دارد؛ حتما با حساسیت بیشتری به مسئله می نگریستیم.

اگر می دانستیم بعضی از مسائل به اصطلاح؛ علمی روز؛ ساخته و پرداخته این گروه است؛ حتما نسبت به بعضی از مسائل علمی به گونه ی دیگر نگاه می کردیم.

 

و بالاخره اگر می دانستیم چه ارتباطی بین این جریان و ظهور مولایمان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد بدون شک وظیفه خود را شناختن این جریان و روشنگری نسبت به آنان می یافتیم

خوشبختانه مدتی است جوانی پرتلاش و محقق  و پژوهشگر در عرصه فراماسونری وظیفه خود را در معرفی و بر ملاکردن سیستم و برنامه های این جریان دانسته است و خوشبختانه به لطف خداوند مورد توجه دانشجویان و نیز قشر موثر جامعه نیز قرار گرفته است.

جناب آقای علی اکبر رائفی پور همان جوانی است که خود را وقف این مسئله کرده است. بنده به نوبه خود وظیفه دانستم تا ایشان را به شما معرفی نموده و در خواست کنم حتما سی دی ها و مطالب ایشان را گوش دهید و بشنوید. مطمئن باشید ضرری نخواهید کرد بلکه دید شما نسبت به هرآنچه در اطرافتان می گذرد تغییر خواهد کرد و وظیفه خود را در این عصر به خوبی تشخیص خواهید داد.  

آدرس وبلاگ ایشان: www.antisemitism.blogfa.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۹/۰۴
  • ۲۰۹۶ نمایش
  • علی سهراب پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی